Rusza drugi etap kampanii „Fachowcy 45 plus” (wideo)
Rozpoczął się drugi etap kampanii społecznej „Fachowcy 45 plus”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn.
W prowadzonym od początku września drugim etapie kampanii „Fachowcy 45 plus” wykorzystywane są te same kreacje, co w jej pierwszej odsłonie, z wiosny br. (więcej na ten temat). Akcja porównuje osoby powyżej 45. roku życia do polskich gwiazd filmu, muzyki i telewizji. W ten sposób kampania podkreśla, że tacy pracownicy są bardzo cenni dla firm, dlatego warto ich zatrudniać.
Akcja – zaplanowana na miesiąc – jest prowadzona w województwie łódzkim, obejmując telewizję, prasę, internet i BTL. Kampanię – na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi – przygotowały agencja reklamowa Kolman Advertising (kreacja) oraz dom mediowy Media On (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Rusza drugi etap kampanii „Fachowcy 45 plus” (wideo)