Rusza „Dom Marzeń” - mocne otwarcie lata w TVN!
Upał, moc sportowych emocji i dużo dobrej rozrywki - słowem pierwsza sobota lata a w TV dwie obowiązkowe pozycje programowe - występ drużyny biało-czerwonych na Euro 2016 oraz polska premiera „Domu Marzeń” - reality show powstającego w modelu silnego partnerstwa pomiędzy czołowymi mediami oraz sponsorami.
W najbliższą sobotę, punktualnie o godz. 20:00 w telewizji TVN rusza „Dom Marzeń”, kolejne po „Bitwie o Dom” przedsięwzięcie Blue Angels Sp. z o.o. przygotowywane 1,5 roku i realizowane na niespotykaną dotąd na polskim rynku telewizyjnym skalę. Podczas castingów przez symboliczne drzwi „Domu Marzeń” przeszły tłumy chętnych. Zakwalifikowało się tylko 10 par.
Blue Angels Sp. z o.o. konsekwentnie skupia się na budowaniu silnego partnerstwa w zakresie realizacji nowych formatów telewizyjnych pomiędzy stacjami telewizyjnymi oraz sponsorami. Wszystko po to, aby dostarczyć widzom wyjątkowej rozrywki, a reklamodawcom unikalny kontekst do przekazania informacji o produktach m. in. poprzez lokowanie czy sponsoring, które stanowią dobry punt wyjścia do rozwijania narracji w innych ważnych obszarach komunikacji.
„Dom marzeń”, to gratka dla miłośników trudnych zadań z dziedziny DIY - zrób to sam. Rzadko jednak nawet największy ludzki trud może się przełożyć na szansę wybudowania, zaaranżowania i wygrania luksusowego domu o powierzchni ok. 315 m kw - a przed taką właśnie szansą stają bohaterowie programu. Mają na to 3 m-ce. O tym kto zostanie w programie zdecydują sami uczestnicy. Program wygra duet, który zdobędzie głosy i sympatię widzów w finale na żywo już 31.08.2016.
Oprócz świetnej rozrywki „Dom Marzeń” to również platforma komunikacji brandowej. To tutaj, w najlepszym możliwym kontekście zaprezentują się produkty i marki czołowych firm; producentów, dystrybutorów materiałów budowlanych, elektroniki i aranżacji wnętrz. Na fanów programu czekają emisje w TVN, TVN Style i Player.pl, sekcja poradnikowa na oficjalnej stronie programu dommarzen.tvn.pl, konkurs antenowy dla widzów czy ogólnopolska loteria z nagrodami w 46 marketach DIY OBI w Polsce. Całość przy wsparciu redakcyjnym oraz reklamowym Patronów Medialnych: Grupy Agora („Cztery Kąty”, „Ładny DOM”, „DOM i Wnętrze” , „Magnolia”), oraz Grupy Wirtualna Polska (serwis teleshow.wp.pl) a także DD TVN wakacje.
Blue Angels i TVN wspólnie prowadzą działania komunikacyjne na wszystkich platformach projektu „Dom Marzeń” w zakresie: Telewizji, Online. Za pozyskanie i obsługę większości Sponsorów i Patronów Medialnych odpowiada Blue Angels Sp z o.o. Producentem wykonawczym programu jest firma Starry Televizor.
Blue Angels Sp. z o.o. prowadzi działalność w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych działań komunikacyjno-sprzedażowych na bazie Branded Entertainment & TV Sponsorship wykorzystując autorskie programy telewizyjne jak również zagraniczne formaty.
Pomysłodawca i organizator: „Bitwy o Dom”, „Przygarnij Mnie”, „Domu Marzeń” oraz innych projektów specjalnych zrealizowanych i przygotowywanych w Polsce i w regionie CEE.
Dołącz do dyskusji: Rusza „Dom Marzeń” - mocne otwarcie lata w TVN!
gdy nadchodzi eliminacja, to nastawienie jest takie "po co mam dalej to robić skoro zostaniemy wyeliminowani".
Mam nadzieję że pary są wybrane w takich "okolicznościach" ""którym nie zależy na nagrodzie ale też chcieli by wygrać albo pomóc w jego budowie "wiedząc że odpadną" w taki sposób jak by go budowali dla siebie"".