Rugbista reklamuje Rossmann dla mężczyzn
Ruszyła kampania sieci Rossmann reklamująca jej ofertę dla mężczyzn. Akcję, w której bierze udział rugbista Merab Gabunia, przygotowały firmy Ribbit Film Production i bi fri Marketing Consulting.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Rossmanna wspiera promocję, w ramach której do końca listopada produkty dla mężczyzn w drogeriach tej sieci są dostępne z 20-procentowym rabatem. Akcja opiera się na wizerunku Meraba Gabunii, trzykrotnego mistrza Polski w rugby.
Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat, Polsat2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TV4), prasę („Playboy”, „Men’s Heath”, „Logo”, „Auto Świat”, „Auto Motor Sport”, „Przegląd Sportowy”, „Newsweek”) oraz outdoor (billboardy).
Kreację kampanii przygotowała firma Ribbit Film Production, a zakupem mediów zajął się bi fri Marketing Consulting.
Dołącz do dyskusji: Rugbista reklamuje Rossmann dla mężczyzn