Iberion stawia na formaty rolnicze. "Nisza na rynku"
Na kanale serwisu internetowego RolnikInfo (Iberion) na Youtube pojawiły się dwa nowe formaty: “RolnikInfo News” oraz “Pole widzenia”. - Tematyka rolnicza to nisza na rynku wydawniczym online - przekonuje wydawca.
Kilka dni temu na platformie YouTube wystartował nowy format “RolnikInfo News”. Dariusz Dziduch, redaktor prowadzący, co tydzień prezentuje w nim kluczowe informacje dla osób zawodowo związanych z rolnictwem – od zmian prawnych po trendy rynkowe.
W najbliższych dniach rusza także „Pole widzenia” - cykl rozmów z ekspertami, menadżerami i przedstawicielami branży agro, koncentrujący się na wyzwaniach i przyszłości sektora rolniczego. Kanał youtubowy RolnikInfo ma obecnie ponad 109 tys. subskrypcji.
Rolnicza propozycja Iberionu
- Po sukcesie rebrandingu BiznesInfo w tym roku stawiamy na kolejny brand w obszarze Biznesu - RolnikInfo. Dokonaliśmy wielu analiz, zrealizowaliśmy dedykowane badania, które jednoznacznie wskazały nam niszę na rynku wydawniczym online jaką jest tematyka rolnicza. Jako jedyni na rynku, zamierzamy zbudować brand oparty nie tylko o ofertę portalową, ale przede wszystkim o własną ramówkę video z dotarciem do użytkownika w mediach społecznościowych - przekazał mediom Michał Chabas, członek zarządu grupy Iberion, odpowiedzialny za produkty biznesowe.
Czytaj także: Goniec rusza z nowym programem dla kobiet
Iberion to wydawca m.in. serwisów Goniec i Świat Gwiazd.
Dołącz do dyskusji: Iberion stawia na formaty rolnicze. "Nisza na rynku"