„Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam
Czwarta seria „Rodzinki.pl”, w porównaniu do emitowanej jesienią ub.r. trzeciej straciła 410 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji produkcji była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,5 mln zł.
„Rodzinkę.pl 4” na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 1 marca do 7 czerwca br., w piątki o godz. 20.40 i 21.10. Średnia widownia serialu wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,19 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Czwarty sezon „Rodzinki.pl” oglądało o 410 tys. widzów mniej niż nadawaną jesienią ub.r. trzecią serię, której oglądalność wyniosła 2,24 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 15,08 proc. i 17,40 proc. (więcej na ten temat).
W czasie emisji serialu Dwójka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP1, nadająca seriale „Anna German” oraz „Mała Moskwa” oraz mecz piłki nożnej, co dało jej 26,93 proc. udziału. Za TVP2 uplasowały się: Polsat („Tylko taniec”, filmy fabularne i Sopot TOPtrendy Festiwal 2013; 12,07 proc.) oraz TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 11,43 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 zajmowała miejsce trzecie, za TVP1 i TVN.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 4049151 | 26,93% | 19,89% |
TVP2 - Rodzinka.pl | 1833921 | 12,19% | 15,50% |
Polsat | 1814377 | 12,07% | 14,10% |
TVN | 1718978 | 11,43% | 16,10% |
Wpływy z reklam przy emisji czwartej serii produkcji wyniosły 17,5 mln zł. W porównaniu do trzeciej serii wzrosłe one o pół mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Piąty sezon „Rodzinki.pl” na antenie TVP2 będzie można oglądać jesienią br.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam