Robert Zydel consumer managerem w Saatchi Saatchi Think Tank
Robert Zydel objął stanowisk consumer managera w Saatchi Saatchi Think Tank. Wcześniej pracował w Nuq Research i IQS.
Robert Zydel jako consumer manager w Saatchi & Saatchi Think Tank będzie zajmował się projektowaniem programów badawczych w ramach realizowanych projektów oraz nadzorem merytorycznym nad realizacją samych badań i interpretacją ich wyników. Poza tym będzie odpowiadał za przepływ i rozwijanie wiedzy w ramach samego zespołu firmy. – W ciągu ostatnich dwóch lat udało nam się pozyskać nowych klientów i znacząco rozwinąć zakres świadczonych usług o projekty o charakterze stricte brand consultingowym – uzasadnia zatrudnienie Zydla Agnieszka Kwaśniewska, dyrektor strategiczny Saatchi & Saatchi Think Tank.
Przez ostatnie cztery lata Robert Zydel był związany z firmami badawczymi Nuq Research i grupą IQS jako research manager. Zajmował się m.in. badaniami młodzieży, odpowiadał za projekt Świat Młodych i współtworzył narzędzie EventEvaluator. Wcześniej pracował w firmach TNS OBOP i CASE. Z wykształcenia jest etnografem – wciąż związany z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej UW, gdzie prowadzi laboratorium dotyczące kulturowych aspektów rynku i konsumentów
Dołącz do dyskusji: Robert Zydel consumer managerem w Saatchi Saatchi Think Tank