Robert Makłowicz reklamuje wędliny Finest w Tesco (wideo)
W nowej kampanii reklamowe hipermarketów Tesco z udziałem kucharza Roberta Makłowicza promowana jest oferta wędlin Tesco Finest. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa.
Robert Makłowicz w nowych reklamach Tesco podkreśla, że dobre szynki, wędliny i pasztety można poznać po kolorze i zapachu, ale najlepiej po prostu ich spróbować. Nawiązuje to do możliwości degustacji produktów na ladach wędliniarskich w tych supermarketach.
Kampania promuje ofertę Tesco Finest obejmującą tradycyjnie produkowane wędliny regionalne, pozyskiwane przez sieć od 48 lokalnych dostawców i opatrzone symbolem „Z naszego regionu”. W reklamach prezentowane są konkretne produkty dostępne w niskich cenach (promocja będzie obowiązywać do 4 kwietnia lub wyczerpania zapasów).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. reklamy Google Lightbox), prasę (m.in. katalog dołączony do magazynu „Claudia”), outdoor (billboardy) oraz same supermarkety Tesco (materiały POS, spoty na ekranach digital signage).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz reklamuje wędliny Finest w Tesco (wideo)
Naprawdę?