Robert Janowski w trzeciej odsłonie kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)
Agora rusza dzisiaj z trzecią odsłoną kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje, realizowanej pod hasłem “Prawdziwe złote przeboje”. Twarzą akcji jest ponownie Robert Janowski.
15-sekundowe spoty z udziałem Roberta Janowskiego, gospodarza teleturnieju TVP1 “Jaka to melodia?” będą komunikować, że tylko na antenie rozgłośni można usłyszeć “Prawdziwe złote przeboje”. Reklamy będzie można zobaczyć w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Kreacje nawiązujące do spotów ukażą się także w prasie m.in. w "Gazecie Wyborczej" oraz czasopismach "Auto Świat", "Polityka" i "Forum".
Działania potrwają do połowy listopada br. Reklamy prasowe przygotowała agencja reklamowa Walk Creative, a spot - Grupa Radiowa Agory we współpracy ze studiem Lunapark i SVG Studio.
Poprzednie odsłony kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem “Prawdziwe Złote Przeboje” z udziałem Roberta Janowskiego realizowane były we wrześniu 2013 roku i styczniu 2014 roku.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lipca do września br. średni udział Radia Złote Przeboje wyniósł 3,3 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Robert Janowski w trzeciej odsłonie kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)