RMF MAXXX z trzecią edycją trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”
Od 4 maja do 14 września br, będzie się odbywać trzecia edycja trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”, którą organizuje RMF MAXXX.
W tym roku RMF MAXXX w ramach trzeciej edycji trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa” odwiedzi prawie dwadzieścia polskich miast, a wśród nich m.in.: Gorlice, Koszalin, Świnoujście, Łódź, Czestochowa i Zielona Góra.
Wśród artystów będzie można usłyszeć m.in.: Bednarka, Natalię Szroeder, Sylwię Grzeszczak, Feel, Mroza, Cleo, Sarsę, Lanberry. Na słuchaczy czekać będą również koncerty, konkursy, a także inne atrakcje.
W zeszłym roku trasa RMF MAXXX była najdłuższą letnią radiową trasą koncertową w Polsce. Imprezy odbyły się w siedemnastu miastach, zgromadziły ponad 300 tys. uczestników, którzy mogli posłuchać w sumie 40 koncertów.
Kasztelan Niepasteryzowane sponsorem wydarzenia
W sponsoring trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa” zaangażowała się w tym roku marka Kasztelan Niepasteryzowane. W miastach w których będzie się odbywać wydarzenie powstanie „Strefa Kasztelana”, czyli specjalne zaaranżowane miejsce, w którym będzie można napić się piwa, a także dowiedzieć się ciekawych informacji o składnikach piwa, poznać tajniki jego warzenia, czy wziąć udział w zabawach z nagrodami.
- Udział marki w „Lecie #naMAXXXA” to świetna okazja, by dać naszym konsumentom możliwość doświadczenia marki w miejscach, które kojarzą się z dobrą zabawą, byciem z przyjaciółmi, relacyjnością i poznawaniem nowych ludzi. Wygląd „Strefy Kasztelana” będzie nawiązywał do sielskiej krainy, do prostoty i naturalności, które są filarami marki - komentuje Agnieszka Kerschke-Piotrowska, junior brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Dołącz do dyskusji: RMF MAXXX z trzecią edycją trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”