RMF FM, Radio ZET i Eska to najchętniej słuchane radia w godzinach wieczornych
W I kwartale 2014 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w godzinach wieczornych (19.00 - 21.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Pozycję lidera wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach wieczornych (19.00 - 21.59) zajmuje RMF FM, której udział w I kwartale 2014 roku wyniósł 20,9 proc. (po spadku względem I kwartału 2013 roku o 2,9 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost z 11,8 proc. do 13,0 proc. udziału). Z kolei ostatnia pozycja podium należała do Eski (spadek z 13,2 proc. do 10,6 proc. udziału).
>>> RMF FM z najsłabszym wynikiem od lat, Radio ZET mocno do góry (dane za I kwartał)
19:00 - 21:59 / Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 15-75 | ||||
styczeń 2013 : marzec 2013 | kwiecień 2013 : czerwiec 2013 | lipiec 2013 : wrzesień 2013 | październik 2013 : grudzień 2013 | styczeń 2014 : marzec 2014 | |
Radio RMF FM | 23,8% | 23,0% | 22,6% | 21,0% | 20,9% |
Radio ZET | 11,8% | 13,3% | 13,1% | 12,8% | 13,0% |
Grupa ESKA | 13,2% | 10,7% | 9,8% | 10,0% | 10,6% |
Trójka | 8,5% | 8,4% | 7,8% | 8,3% | 8,5% |
Jedynka | 6,8% | 7,6% | 7,7% | 7,7% | 7,3% |
Radio Maryja | 5,3% | 5,2% | 3,3% | 4,9% | 4,3% |
Grupa RMF MAXXX | 4,1% | 4,7% | 3,7% | 4,3% | 4,2% |
Grupa Złote Przeboje | 3,6% | 2,4% | 3,6% | 3,5% | 3,1% |
Radio VOX | 2,3% | 2,6% | 1,9% | 2,2% | 2,6% |
Grupa Plus | 0,9% | 2,5% | 5,5% | 5,4% | 2,2% |
Grupa RMF Classic | 1,2% | 1,5% | 1,1% | 1,5% | 1,7% |
Czwórka | 0,7% | 1,1% | 0,8% | 0,5% | 1,5% |
Grupa WAWA | 0,6% | 1,2% | 1,1% | 1,0% | 1,5% |
Grupa Zet Gold | 1,2% | 1,1% | 1,2% | 1,4% | 1,2% |
Radio TOK FM | 1,1% | 0,8% | 0,8% | 1,0% | 1,2% |
Dwójka | 0,8% | 0,8% | 0,6% | 0,8% | 0,9% |
Grupa Zet Chili | 0,9% | 0,5% | 0,6% | 0,7% | 0,8% |
Antyradio | 0,9% | 0,6% | 0,6% | 0,7% | 0,7% |
Grupa Rock Radio | 0,2% | 0,4% | 0,2% | 0,4% | 0,5% |
N= | 21 053 | 21 035 | 21 037 | 21 035 | 21 058 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM, Radio ZET i Eska to najchętniej słuchane radia w godzinach wieczornych