RMF FM na czele, Czwórka i Radio Pogoda o 250 proc. do góry (słuchalność radia w weekendy w godzinach popołudniowych)
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w weekendy w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w soboty i niedziele w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) w III kwartale 2015 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego udział względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 2,22 proc. do 23 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost o 9,56 proc. do 14,9 proc. udziału). Zaś z czwartej na trzecią lokatę awansowała Eska (do góry o 16,44 proc. do 8,5 proc. udziału).
Największym wzrostem, wynoszącym 250 proc. do 0,7 proc., pochwalić się mogły ex aequo dwie stacje: Czwórka i Radio Pogoda. Z kolei największy spadek odnotowało Muzo.fm (które w fali lipiec - wrzesień 2014 nadawało jeszcze jako Radio PiN) - było to teoretycznie 100 proc. do 0,0 proc. udziału.
Wszyscy 15-75 | |||||
15:00 - 17:59, weekendy | lipiec 2015 : wrzesień 2015 | kwiecień 2015 : czerwiec 2015 | styczeń 2015 : marzec 2015 | październik 2014 : grudzień 2014 | lipiec 2014 : wrzesień 2014 |
RMF FM | 23,0% | 23,7% | 27,5% | 21,6% | 22,5% |
Radio Zet | 14,9% | 14,6% | 13,4% | 13,4% | 13,6% |
ESKA | 8,5% | 7,4% | 10,8% | 8,5% | 7,3% |
Jedynka | 7,8% | 9,6% | 6,8% | 12,3% | 10,5% |
Trójka | 7,5% | 10,2% | 5,5% | 8,3% | 6,8% |
Audytorium 17 | 5,1% | 4,2% | 4,2% | 6,4% | 4,4% |
VOX | 4,5% | 4,8% | 3,0% | 3,4% | 4,1% |
RMF MAXXX | 3,9% | 3,4% | 4,4% | 3,3% | 4,8% |
Złote Przeboje | 2,7% | 3,3% | 3,8% | 3,5% | 4,4% |
Radio Plus | 1,5% | 1,6% | 1,6% | 2,4% | 1,5% |
Radio Maryja | 1,3% | 1,6% | 2,0% | 1,7% | 1,4% |
WAWA | 1,3% | 1,1% | 0,8% | 0,8% | 0,7% |
RMF Classic | 1,1% | 0,8% | 1,6% | 1,3% | 1,3% |
TOK FM | 1,0% | 1,1% | 0,6% | 0,8% | 0,7% |
Antyradio | 0,9% | 1,1% | 1,2% | 0,7% | 0,5% |
Dwójka | 0,9% | 0,6% | 0,3% | 0,7% | 0,5% |
Czwórka | 0,7% | 0,4% | 0,4% | 0,3% | 0,2% |
Pogoda | 0,7% | 0,1% | 0,7% | 0,4% | 0,2% |
Zet Chili | 0,7% | 0,4% | 0,3% | 0,0% | 0,0% |
Zet Gold | 0,6% | 1,1% | 1,1% | 1,6% | 1,2% |
Rock Radio | 0,3% | 0,2% | 0,7% | 0,3% | 0,6% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 0,0% | 0,2% | 0,5% | 0,1% | 0,1% |
N= | 20 938 | 21 048 | 20 907 | 21 079 | 21 096 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: RMF FM na czele, Czwórka i Radio Pogoda o 250 proc. do góry (słuchalność radia w weekendy w godzinach popołudniowych)
Ja jeszcze czekam na badanie, co jest słuchane wieczorem ok. 22:00. Wtedy królują programy autorskie i są "Rozmowy niedokończone" Radia Maryja. Chciałbym wiedzieć jaki jest rozkład sił.