SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Renata Bogiel-Mikołajczyk pokieruje promocją i marketingiem w dziale książek Edipresse Polska

Renata Bogiel-Mikołajczyk dołączyła do wydawnictwa Edipresse Polska, gdzie objęła stanowisko kierownika promocji i marketingu w nowo utworzonym dziale książek.

Do jej obowiązków należy wdrażanie strategii promocyjnej projektów książkowych.

Ostatnio Bogiel- Mikołajczyk  pracowała jako koordynator ds. promocji książek Burda oraz „National Geographic” w Burda Książki (wcześniej G+J). W latach 2006-2010 związana była z Wydawnictwem Harlequin Enterprises.

Dołącz do dyskusji: Renata Bogiel-Mikołajczyk pokieruje promocją i marketingiem w dziale książek Edipresse Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
calyryneksiezwassmieje
Pani Renata będzie wdrażała strategię parzenia kawy dla Igi. Ten, kto zna Igę wie, że do swojego otoczenia zatrudnia wyłącznie ludzi wiernych, uległych i takich, którymi łatwo się manipuluje.
Nie udało jej się zabrać ze sobą ludzi z Burdy i teraz desperacko próbuje skompletować zespół i podkraść Burdzie autorów, bo sama nic nie potrafi wymyślić.
0 0
odpowiedź