SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowe zainteresowanie meczami szczypiornistów

Niedzielny mecz kadry szczypiornistów z Danią, w którym Polacy zajęli trzecie miejsce, oglądało na Dwójce 6,2 mln widzów, przykuwając przed ekrany 42 procent widowni oglądającej w tym czasie TV. Większym zainteresowaniem cieszyło się tylko piątkowe starcie Polaków z Chorwatami (6,9 mln widzów, 41 proc. udziału).

Średnia oglądalność trzech ostatnich spotkań (Chorwacja - Polska, Polska - Dania, Francja - Chorwacja) wyniosła 5,7 mln widzów (udział 35,4%).Natomiast średnia oglądalność wszystkich meczów transmitowanych na TVP 2 ukształtowała się na poziomie 3,8 mln widzów (udział 25,8%).

POLSKA: DATA START AMR SHR % SHR % (16-49)
ALGIERIA 17-01 15:11:08 1724744 15,10% 14,14%
ROSJA 18-01 19:08:01 2784950 15,97% 15,52%
MACEDONIA 19-01 15:10:32 2090042 21,67% 26,21%
TUNEZJA 21-01 19:08:07 2943049 18,79% 20,56%
NIEMCY 22-01 17:19:17 2714763 19,37% 19,82%
DANIA 24-01 19:59:49 2961918 18,84% 20,82%
SERBIA 25-01 15:07:20 3913017 29,16% 29,60%
NORWEGIA 27-01 20:06:29 4992509 29,11% 30,59%
CHORWACJA 30-01 20:05:22 6932836 40,53% 41,41%
DANIA 01-02 14:44:52 6156777 42,10% 42,26%
FINAŁ 01-02 17:16:32 4309912 26,21% 27,96%
ŚREDNIO

3823458 25,76% 27,16%

Meczami mistrzostw świata w piłce ręcznej głównie pasjonowali się panowie, którzy stanowili 59% fanów piłki ręcznej (41% stanowiły panie). Przeciętny widz miał powyżej 40 roku życia i pochodził ze wsi lub małego miasta.

Wpływy z reklam i plansz sponsorskich emitowanych przy tegorocznych transmisjach na TVP 2 wyniosły 6 mln złotych. Z reklamy w telewizji skorzystało 90 reklamodawców. W sumie wyemitowanych spotów i plansz sponsorskich było 393. Największymi reklamodawcami mistrzostw byli Procter & Gamble, PKO BP, Reckitt Benckiser.


Powyższe ceny są danymi cennikowymi i nie uwzględniają rabatów. Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.

Dołącz do dyskusji: Rekordowe zainteresowanie meczami szczypiornistów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl