SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Evian, Nivea, PKO BP (wideo)

W tym tygodniu wśród najlepszych reklam znalazły się dwie kampanie polskie i jedna zagraniczna. Są to spoty promujące markę Nivea i PKO BP oraz realizowana za granicą produkcja reklamowa marki Evian.

Nivea: „Zawsze będę częścią Ciebie”

Ten spot jest po prostu niezwykły, jakże inny od całej masy reklam przygotowywanych z okazji Dnia Matki. Tego nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu.

Ruszyła krótka wizerunkowa kampania reklamowa marki kosmetyków Nivea związana z Dniem Matki.

 

Kampania jest oparta na spocie, którego lektorem jest dziecko w prenatalnej fazie życia. Dziecko opowiada o bliskości łączącej je z matką. Kolejne sceny pokazują, jak oboje jednocześnie doznają podobnych emocji. W jednym z ujęć kobieta sięga po krem Nivea i smaruje nim brzuch. Spot kończy się sceną tuż po narodzinach dziecka i hasłem „Zawsze będę częścią Ciebie”.

Spot udostępniono m.in. na profilach marki Nivea w social media.


PKO Bank Polski: „Razem widzimy więcej”
Agencje: Agencja Warszawa, Havas Media

Jak na reklamę produktu finansowego, ta jest całkiem znośna. A jej bohaterowie wydają się być przekonujący.

Pod hasłem „Razem widzimy więcej” rozpoczęła się kampania reklamująca usług PKO Banku Polskiego z zakresu bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W akcję zaangażowali się szefowie firm Forte, Apart i Mlekovita.

 

W spotach szefowie firm Forte, Apart i Mlekovita opowiadają, jak usługi PKO BP z zakresu bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej pomogły im w rozwijaniu tych spółek. Podobna konwencja, z udziałem szefów innych firm, była już wykorzystywana w kampanii banku kilka lat temu. - Przesłanie kampanii „Razem widzimy więcej” podkreśla elastyczność Banku we współpracy z dużymi firmami i troskę o potrzeby przedsiębiorcy. Nasze usługi i oferta produktowa mają za zadanie ułatwić dużym firmom odnoszenie sukcesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej - opisuje nową akcję Monika Gondek, dyrektor biura komunikacji marketingowej w PKO BP.

Kampania prowadzona jest w telewizji (w stacjach informacyjnych i filmowych) oraz w internecie. Kreacją reklam zajęła się Agencja Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.


Evian: „Oversize”, „Live Young”
Agencja: BETC Paris

Marketerowi i pracującej dla niego agencji należą się słowa uznania za żelazną konsekwencję w strategii komunikacyjnej marki. Dzieci są bohaterami kampanii już po raz siódmy. Dzięki nim właśnie te reklamy są słodkie i są niezwykłą podróżą w przeszłość, do czasów dzieciństwa.

Marka wody Evian rusza z siódmą już odsłoną kampanii „Live Young”. Bohaterami spotu „Oversize” są podobnie jak wcześniej małe dzieci, ale tym razem pokazano je w zbyt dużych ubraniach.

 

Pokazanie małych dzieci w zbyt dużych ubraniach w obecnej odsłonie kampanii „Live Young” ma spowodować, by konsumenci zobaczyli, jak wygląda świat widziany oczami dziecka. - Dla nas niemowlęta są sposobem na użycie metafory, która ma wyjaśnić naszą obietnicę: że kiedy wypijesz wodę Evian obudzimy w Tobie dziecko - mówi Patricia Oliva, dyrektor ds. marketingu firmy Evian. Jest radość i zdziwienie, gdy patrzysz na świat oczami dziecka. Gdy widzisz siebie jako dziecko, postrzegasz świat jako zbyt duży - dodaje. Reklamy „Oversize” idą o krok dalej niż kampania z 2013 roku prowadzona pod hasłem „Baby&Me”. Tam pokazano dorosłych, którzy patrząc w lustro zamiast swojego rzeczywistego odbicia widzieli dzieci.

- Teraz dajemy wszystkim możliwość poczuć, jak to jest być w ciele małego dziecka. Niezależnie od tego, czy jesteś mistrzem tenisowym, biznesmenem czy ofiarą mody wiadomość zostaje taka sama: młodość jest w każdym z nas, a jedyne co musimy zrobić, to pielęgnować jej ducha każdego dnia - mówi Marielle Durandet, VP w BETC. Kampania będzie obejmować internet, m.in. działania na Snapchacie. Akcja ruszy 10 czerwca. Jej elementem będą również reklamy outdoorowe, aktywności w social mediach i współpraca z firmą odzieżową Rad.co.

W reklamach pojawią się też ambasadorzy marki: Maria Sharapova, Stan Wawrinka, Lucas Pouille, Madison Keys, Lydia Ko.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Evian, Nivea, PKO BP (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eryk
Mi najbardziej podobała się kampania reklamowa PKO. Dobrze zainteresować ludzi, aby potem byli zadowoleni z dobrego produktu.
odpowiedź