Reklam z Beckhamem w Polsce
28 lutego w polskich mediach ruszyła kampania reklamowa marki Gillette pod hasłem 'Zagraj w drużynie z Beckhamem'
Kampania Gillette związana jest z ośmiotygod-niową promocją, która rozpoczęła się 21 lutego w sklepach na terenie całej Polski. Promocja polega na wysyłaniu SMS-ów z kodami kreskowymi zakupionych artykułów Gillette nią objętych. Zwycięzca spędzi weekend w Madrycie i odbędzie wspólnie z Davidem Beckhamem trening piłkarski. Do rozlosowania jest ponadto osiem wyjazdów na mecz w Madrycie oraz 800 piłek z limitowanej kolekcji Gillette. Kampania reklamowa potrwa do 10 kwietnia , obejmie telewizję i Internet.
Półminutowy spot telewizyjny z udziałem znanego piłkarza na polski rynek zaadaptowała agencja Grupa66 Ogilvy. Media wykupił dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Reklam z Beckhamem w Polsce