Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska
Reebok postanowił ponownie zastanowić się nad swoim planemmarketingowym w trakcie zbliżających się igrzysk olimpijskich wPekinie.
Wchodząca w skład Adidas Group marka odzieży sportowej napotkałana wiele "praktycznych i logistycznych" przeszkód we współpracy zchińskimi władzami - informuje serwis Brand Republic.
W związku z tym Reebok prawdopodobnie zrezygnuje z planustworzenia w trakcie sierpniowej imprezy firmowego miejsca, gdziemiałyby się spotykać media, zaproszeni goście i sportowcy.Wcześniej takie centrum było kluczowym elementem kampaniimarketingowej marki.
Reebok nie ujawnił o jakie dokładnie problemy chodzi.Poinformował tylko, że będzie szukał innych sposobów nazaprezentowanie swojej marki i umożliwienie mediom dostępu dosportowców w trakcie olimpiady.
"Media mają dostęp do wszystkich sportowców poprzez oficjalnekanały. W przeszłości na tego typu imprezach zawsze próbowaliśmydać mediom dodatkowy dostęp" - stwierdziła rzeczniczka Reeboka.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska