SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Real promuje "WielkaMoc przyjemności"

Pod hasłem "WielkaMoc przyjemności" prowadzona jest świątecznakampania reklamowa sieci Real. Akcja obejmuje telewizję, internet,outdoor i materiały POS.

Trwająca od 18 marca kampania reklamowa pod hasłem "WielkaMocprzyjemności" zachęca do robienia przedświątecznych zakupów w sieciReal. Przekaz akcji ma za zadanie promować specjalne ofertywprowadzone w tych sklepach oraz budować ich wizerunek jako miejsc,w których kupowanie sprawia radość.

real

Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. mailingi),sieci Real (materiały POS, katalogi) oraz na nośnikachoutdoorowych. Kreacją kampanii - zaplanowanej do 13 kwietnia -zajęła się agencja reklamowa S4.

  • Więcej informacji:
  • Real

Dołącz do dyskusji: Real promuje "WielkaMoc przyjemności"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl