Radosław Grabowski PR global directorem w CD Projekt Red
Radosław Grabowski awansował w CD Projekt Red na stanowisko PR global directora. Z firmą jest związany od prawie siedmiu lat, wcześniej pracował m.in. w Techlandzie, Gry-Online i IDG Poland.
Na nowym stanowisku Radosław Grabowski odpowiada w CD Projekt Red m.in. za przygotowywanie i realizację globalnych strategii public relations, media relations i tzw. press toury oraz monitoring mediów. Zarządza zespołem realizującym działania na 12 rynkach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Japonii, Korei Południowej, Polsce, Brazylii i na Bliskim Wschodzie.
Z CD Projekt Red jest związany od lutego 2015 roku. Kolejno pełnił funkcje PR managera, senior PR managera i lead PR managera.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od wiosny 2011 do początku 2015 roku Radosław Grabowski pracował w producencie gier wideo Techland, kolejno jako international brand specialist i international brand manager.
Wcześniej przez 12 lat był dziennikarzem, był związany z wydawnictwem IDG Poland i serwisem Gry-Online.
Career update. Each day I’m grateful for the chance to work alongside other CDPR folks - both from my team, and from other teams within the studio. This journey started almost 7 years ago and I’m excited for the years to come. 🥰 pic.twitter.com/pu6O0vv9jH
— Radek (@gamebowski) November 2, 2021
CD Projekt Red to jedna z głównych spółek zależnych CD Projekt, zajmuje się produkcją gier wideo.
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa CD Projekt, mimo premiery gry „Cyberpunka 2077” w grudniu ub.r., zanotowała spadek zysku netto ze 146,76 do105,05 mln zł przy wzroście wpływów sprzedażowych o 29,3 proc. Za to wyniki firmy w samym drugim kwartale były dużo lepsze od oczekiwań analityków giełdowych.
Dołącz do dyskusji: Radosław Grabowski PR global directorem w CD Projekt Red