SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio ZET ruszą z akcją #Razemzawszelepiej. Cichopek, Hakiel, Tadla i Michałowski ambasadorami

Radio ZET w czwartek, 27 maja rozpocznie kampanię #Razemzawszelepiej, której celem jest zwrócenie uwagi na kondycję psychiczną dzieci i młodzieży w czasie pandemii. Kampania potrwa do Dnia Dziecka.

W ramach kampanii #Razemzawszelepiej dziennikarze Radia ZET porozmawiają m.in.: z psychologami dziecięcymi, badaczami, nauczycielami i znanymi rodzicami, szukając odpowiedzi, jak pomóc dzieciom w powrocie do szkoły i życia sprzed pandemii, roli rodziców i instytucji państwowych w tym procesie, na co zwracać uwagę, jak rozmawiać i reagować. Przedstawione zostaną różne obszary i różne punkty widzenia.

Z kolei w dniu finału kampanii (1 czerwca - Dzień Dziecka) słuchacze Radia ZET będą mogli wziąć udział w otwartym webinarze dla rodziców, który poprowadzi Joanna Berendt - trener NVC oraz psycholog dziecięcy.

Katarzyna Cichopek, Marcin Hakiel, Beata Tadla i Damian Michałowski wśród ambasadorów

Ambasadorami akcji #Razemzawszelepiej będą m.in.: Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel, Przemysław Staroń (nauczyciel roku 2018), Magdalena Krajewska (InstaLekarz), Marta Żysko-Pałuba (psycholog dziecięcy), Joanna Berendt (psycholog dziecięcy) oraz dziennikarze Radia ZET - Beata Tadla i Damian Michałowski.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Punktem wyjścia realizacji inicjatywy jest raport z badań ilościowych „Dzieci w pandemii” przeprowadzony na zlecenie Radia ZET przez firmę Difference. Wyniki raportu zostaną ogłoszone 27 maja br. na specjalnej podstronie Radiozet.pl poświęconej kampanii #Razemzawszelepiej.

- Postanowiliśmy przyjrzeć się nastrojom dzieci i młodzieży w pandemii, ponieważ to właśnie oni są przyszłością i będą w dużej mierze decydować o tym, w jakim świecie będziemy żyć. Nie powinniśmy zostawiać ich samych sobie. Dlatego mówimy #Razemzawszelepiej. Rodzice i opiekunowie powinni je wspierać, rozmawiać i reagować na sygnały, które im wysyłają. Świadomość, że jest obok nich osoba bliska, na którą zawsze mogą liczyć, stanowi pomoc nie do przecenienia - komentuje Małgorzata Kozieł-Pańczyk, szefowa komunikacji Grupy Eurozet oraz pomysłodawczyni kampanii #Razemzawszelepiej.

W serwisie Radiozet.pl znajdą się również dedykowane podcasty z udziałem ekspertów, a także artykuły opisujące problemy dzieci i porady, jak rodzice mogą pomóc im w powrocie do normalności.

Kampania #Razemzawszelepiej realizowana jest we współpracy z Uniwersytetem SWPS, Resql, firmą badawczą Difference i Wydawnictwem Natuli - Dzieci są ważne. Patronat nad akcją objęła Fundacja Radia ZET.

Udział Radia ZET pod względem słuchania w okresie od lutego do kwietnia 2020 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 12,2 proc.

Dołącz do dyskusji: Radio ZET ruszą z akcją #Razemzawszelepiej. Cichopek, Hakiel, Tadla i Michałowski ambasadorami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zbawiciel
Najbardziej rokująca stacja radiowa w Polsce
Teraz: Rockomotywa
Już za chwilę: Odjechani
odpowiedź