Radiozet.pl i RMF24.pl z prawie 1 mln internautów więcej, spadki serwisów Polskiego Radia i Chilli ZET (TOP15)
Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najpopularniejsze pozostaje Radiozet.pl, wyprzedzające witryny RMF FM i Radia Eska. Kilkunastoprocentowe spadki liczby użytkowników zanotowały Polskieradio.pl i Chillizet.pl.
W marcu br. portal Radia ZET (Eurozet) odwiedziło 12,53 mln użytkowników, czyli 42,93 proc. wszystkich internautów w Polsce - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Zajmujące drugą pozycję RMF24.pl osiągnęło wyniki o 38 proc. niższy - 7,73 mln odwiedzających i 26,47 proc. zasięgu. Z kolei RMF.FM zanotowało 5,7 mln użytkowników i 19,54 proc. zasięgu, a Eska.pl (Grupa Radiowa Time) - 5,17 mln użytkowników i 17,71 proc. zasięgu.
W dalszej części rankingu są jeszcze inne witryny tych nadawców. Do Eurozetu należą Antyradio.pl (1,25 mln internautów i 4,3 proc. zasięgu w marcu), Planeta.pl (1,23 mln użytkowników i 4,21 proc. zasięgu) oraz Chillizet.pl (123,1 tys. użytkowników i 0,42 proc. zasięgu).
Grupa RMF jest też właścicielem RMFmaxxx.pl (3,34 mln internautów i 11,45 proc. zasięgu) i RMFclassic.pl (123,8 tys. internautów i 0,42 proc. zasięgu), a Grupa Radiowa Time zarządza również witrynami Voxfm.pl (214,5 tys. użytkowników i 0,73 proc. zasięgu), Eskarock.pl (120,5 tys. użytkowników i 0,41 proc. zasięgu) i Radioplus.pl (88,8 tys. odwiedzających i 0,3 proc. zasięgu).
TOK FM z 26 tys. subskrybentów
Serwis Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) odwiedziło 1,59 mln internautów, co dało 5,44 proc. zasięgu. Witryna jako jedyna w zestawieniu zawiera płatne treści - jej ofertę podcastów na koniec ub.r. miało wykupioną 25,9 tys. użytkowników, o 5,9 tys. więcej niż rok wcześniej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z kolei portal Polskiego Radia zanotował 1,25 mln odwiedzających i 4,29 proc. zasięgu, a witryna Radia Maryja - 1 mln użytkowników i 3,44 proc. zasięgu.
W porównaniu z lutym Radiozet.pl i RMF24.pl zyskały po prawie milionie internautów. W pierwszym serwisie liczba użytkowników zwiększyła się o 994,7 tys. (8,6 proc.), a w drugim - o 945,4 tys. (13,9 proc.).
Kolejne witryny w zestawieniu osiągnęły wzrosty o ponad 100 tys. odwiedzających. RMF.FM zyskało ich 184 tys. (3,3 proc.), Eska.pl - 133,5 tys. (2,6 proc.), a RMFmaxxx.pl - 136,1 tys. (4,2 proc.).
Na Antyradio.pl przybyło 26,6 tys. internautów (2,2 proc.), na Voxfm.pl - 20,7 tys. (10,7 proc.), a na Eskarock.pl - 16,8 tys. (16,2 proc.).
Polskieradio.pl bez 270 tys. internautów
Największy spadek zanotował portal Polskiego Radia - stracił 268,9 tys. użytkowników (to 17,7 proc. w dół).
Na Tokfm.pl liczba internautów zmniejszyła się o 80,3 tys. (4,8 proc.), na Planeta.pl - o 78,4 tys. (6 proc.), na Radiomaryja.pl - o 79,1 tys. (7,3 proc.), a na Chillizet.pl - o 18,1 tys. (12,8 proc.).
Dołącz do dyskusji: Radiozet.pl i RMF24.pl z prawie 1 mln internautów więcej, spadki serwisów Polskiego Radia i Chilli ZET (TOP15)