Radio BIS bardziej edukacyjne
Magda Jethon - szefowa południowego pasma 'BIS up' wprowadza pięć nowych audycji edukacyjnych.
W paśmie „BIS up” od najbliższego poniedziałku pojawi się pięć nowych cykli: „Skąd się biorą piosenki?” – w których autorzy będą opowiadać o kulisach powstania utworów, „Bomba informacyjna” – poświęcona ciekawostkom naukowo-technicznym, „Cyber świat” – wypełniony wiadomościami o nowych technologiach, „Co każdy wiedzieć powinien” – czyli słownik pojęć oraz „Świat od kuchni” – pokaże zaplecze powstawania teledysków, dań w restauracji i wielu innych prozaicznych rzeczy.
„Zależy mi na tym, aby i w formie i w treści odejść od banału, nudziarstwa i oczywistości. Każdy dźwięk musi mieć charakter, być atrakcyjny i dynamiczny. Zamierzam to osiągnąć poprzez wprowadzenie bogatej oprawy dźwiękowej, czyli efektów i muzyki. Mam aspirację by moja redakcja spełniała rolę mini teatrzyku” – mówi Magda Jethon.
Jednym z głównych założeń Radia BIS jest edukacja – „Prowadzona w sposób atrakcyjny dla młodego słuchacza” – podkreśla Adam Fijałkowski z-ca dyrektora BIS-ki. Nowe cykle południowego pasma na pewno spełnią to zadanie.
Prowadzącym „BIS up” pozostanie Mariusz Rokos. Modyfikacje pasma są ostatnimi zmianami programowymi przed letnią ramówką wprowadzonymi przez nową dyrekcję Radia BIS.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
Listopad-styczeń 2007 | Listopad-styczeń 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,60% | 21,00% |
Radio Zet | 19,40% | 18,80% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 13,50% | 15,00% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 5,90% | 5,90% |
Radio Maryja | 2,00% | 2,70% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,50% |
Bis Polskie Radio | 0,40% | 0,40% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radiostacja | 0,90% | 0,70% |
Radio Wawa | 0,90% | 1,10% |
Radio TOK FM | 0,80% | 0,70% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,40% | 8,20% |
Audytorium [17] | 5,40% | 5,50% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 3,80% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,70% | 1,60% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040. |
Dołącz do dyskusji: Radio BIS bardziej edukacyjne