Nowy szef marketingu PZU. Wraca do firmy po 4 latach
Paweł Wróbel objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych w firmie ubezpieczeniowej PZU. Wraca do spółki po 4 latach.
Na stanowisku tym Paweł Wróbel odpowiada za obszary marketingu, sponsoringu, prewencji, komunikacji korporacyjnej, wizerunku marki.
Był już związany z Grupą PZU w latach 2017-2020 jako dyrektor ds. wsparcia sprzedaży korporacyjnej PZU. Pracował również m.in. jako dyrektor zarządzający ds. marketingu i PR w Poczcie Polskiej i Ubezpieczeniach Pocztowych, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej oraz rzecznik prasowy Grupy Generali w Polsce, a także rzecznik prasowy mBanku. Ostatnio, od kwietnia 2022 roku pełnił funkcję corporate connections communications director w firmie CorporateConnections.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przypomnijmy: pod koniec lutego z PZU odszedł - za porozumieniem stron - dyrektor departamentu marketingu Michał Lutostański. Funkcję tę pełnił od 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu PZU. Wraca do firmy po 4 latach