PZL będzie reklamować Multimedia Polska
Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną sieci kablowej Multimedia Polska. O zlecenie starało się kilka agencji.

PZL zajmie się obsługę strategiczno-kreatywną Multimedia Polska w pełnym zakresie: ATL-u, BTL-u i działań ambientowych. Współpraca została zaplanowana długoterminowo.
- Wierzę, że z różnorodnych konceptów zaprezentowanych w trakcie przetargu, wybraliśmy ten, który w największym stopniu odpowiada na potrzeby związane z komunikacją naszej marki - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Multimedia Polska. Firma nie podała, które inne agencje brały udział w przetargu.
Poprzednio dla Multimedia Polska pracowała agencja MediaMocni, która nadal będzie zajmować się dla spółki działaniami w zakresie BTL-u, internetu i ambientu.
Na koniec września ub.r. Multimedia Polska miała 819 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: PZL będzie reklamować Multimedia Polska