Pyralgina reklamowana jako „nr 1 na silny ból” (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca preparat przeciwbólowy Pyralgina (produkowany przez Polpharmę). Akcja, przygotowana przez firmy Cut The Mustard i Watchout Productions, jest realizowana pod hasłem „Pyralgina - nr 1 na silny ból”.
Bohaterką spotu Pyralginy jest kobieta pracująca jako kierowca karetki. Opowiada ona, jak promowany produkt pomógł jej przy skręceniu kostki w wypadku rowerowym.
Reklama podkreśla, że Pyralgina zawiera najsilniejszą wśród preparatów bez recepty dawkę substancji przeciwbólowej.
Spot jest emitowany w telewizji.
Reżyseria reklamy zajął się Marek Cichy, produkcją - Watchout Productions, a strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Cut The Mustard.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Pyralgina reklamowana jako „nr 1 na silny ból” (wideo)