SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Puls Biznes" trzeci w konkursie na najlepsza okładkę

Wydawany przez polski oddział wydawnictwa Bonnier Business Pressdziennik "Puls Biznesu" zdobył trzecie miejsce w konkursieprojektowania prasowego organizowanym przez swojego wydawcę.

Na podium znalazła się okładka "Pulsu Biznesu" z 16 maja br.,autorstwa Kaspra Skirgajłło-Krajewskiego, która uzyskała w sumiesiedem punktów.

pb

Pierwsze miejsce zajęły ex aequo: dziennik "Dienas Bizness"(Łotwa) - okładka z 11 lutego i gazeta "Dagens Industri" (Szwecja)- okładka z 7 marca, zdobywając po 13 punktów. Ogółem, do finałukonkursu jurorzy zakwalifikowało 18 najlepszych okładek, w tym pięćz "Pulsu Biznesu".

DienasBizness

Dagensindustri

W skład jury konkursu wchodzili: Ally Palmer (Wielka Brytania),dyrektor szkockiej firmy konsultingowej Palmer Watson, JonathonBerlin (USA), design director "Chicago Tribune", Mark Porter(Wielka Brytania), dyrektor kreatywny "The Guardian", Marek Knap(Polska), dyrektor artystyczny Edipresse Polska, Javier Errea(Hiszpania), znany projektant prasowy, Jacek Utko, design directorBonnier Business Press oraz Anders Davidson (Szwecja), managerintranetu i starszy wydawca "Dagens Industri".

Bonnier Business Press wydaje dzienniki biznesowe w 13 krajachEuropy (Bułgaria, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Litwa,Łotwa, Norwegia, Polska, Rosja, Słowenia, Szwecja, Ukraina). Spółkajest częścią międzynarodowej grupy wydawniczej Bonnier AB.

Dołącz do dyskusji: "Puls Biznes" trzeci w konkursie na najlepsza okładkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl