“Puk, puk, to my!” i Bilguun Ariunbaatar znów na antenie Viva Polska
W drugiej połowie października br. w stacji Viva Polska pojawi się drugi sezon programu “Puk, puk, to my!” prowadzonego przez Bilguuna Ariunbaatara. Showman weźmie też udział w kampanii reklamującej pasmo z horrorami.
W reality-show “Puk, puk to my!” czteroosobowa ekipa (prowadzący oraz operator, dźwiękowiec i reżyser) musi spędzić dobę w jednym z polskich miast. Nie ma jednak środków do życia, dlatego wszyscy muszą polegać jedynie na mieszkańcach. W zamian pomagają tym ludziom i poznają uroki życia w danym miejscu.
W drugiej serii programu, liczącej 10 odcinków, ekipa odwiedzi m.in. Suwałki. Show będzie nadawany w Vivie w poniedziałki o 19.30 począwszy od 21 października br. Za produkcję cyklu odpowiada firma Rochstar. Pierwsza edycja formatu pokazywana była w maju i czerwcu br. (dowiedz się więcej).
Bilguun Ariunbaatar wraz z Monika Pietrasińską, gwiazdą serialu “Miłość na bogato”, występuje też w spotach promujących pasmo z horrorami, które od 1 października br. znajdzie się w ramówce Viva Polska. Reklamy emitowane będą na antenie Vivy i innych kanałów Viacomu w Polsce.
Pasmo „Straszny październik” oglądać będzie można codziennie o 22.00. Widzowie zobaczą w nim m.in. takie filmy jak „Rec”, „Rec 2”, „Dom strachu”, „Sanktuarium”, „Igła”, „Powrót trupa”, „Exorcismus”, „Śmiertelny połów”, czy „Raz dwa trzy umierasz ty”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział kanału Viva Polska w sierpniu br. wyniósł 0,29 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Puk, puk, to my!” i Bilguun Ariunbaatar znów na antenie Viva Polska