Pudliszki przypominają o sobie w sezonie grillowym
Marka ketchupu Pudliszki ruszyła z kampanią nawiązującą do rozpoczętego sezonu grillowego. Za działania prowadzone pod hasłem ,,Grill bez Pudliszek to jak…” odpowiada Spot and Dot.
W pierwszej fazie kampanii, główną osią działań jest konkurs na Facebooku. Aby wziąć w nim udział w konkursie, wystarczy w kreatywny sposób dokończyć zdanie ,,Grill bez Pudliszek to jak majówka bez…”.
Na zwycięzców czekają takie nagrody, jak krata ketchupów, komplet grillowych akcesoriów Zestaw Mistrzów Grilla Pudliszek oraz booklet z grami.
Na TikToku, 4 wideo influencerów akcji (Filsoon, Toffiecrisp, Simon Losik oraz Karolina Byrgiel), po tygodniu od publikacji osiągnęły ponad 2,4 miliona wyświetleń.
Działania komunikacyjne będą prowadzone także na YouTube, OLX, Google Display Network, WP.PL oraz nośnikach DOOH w całej Polsce.
Za strategię oraz koncept kreatywny odpowiada Spot and Dot. Od strony mediowej, kampanię w digitalu prowadzą Sales & More oraz Carat. W pozostałych kanałach komunikacji domem mediowym jest Carat.
Dołącz do dyskusji: Pudliszki przypominają o sobie w sezonie grillowym