Publicis Groupe globalnym partnerem TikToka
TikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe. Jego celem jest wsparcie marek, które chcą wykorzystać trendy zakupowe na platformie.
Publicis jest pierwszą globalną grupą agencyjną współpracującą z TikTokiem. Jak podano w komunikacie "ma zapewnić markom i marketerom rozwiązań handlowych oraz niezbędnej wiedzy w zakresie Community Commerce (CC)".
Przykładem CC jest hashtag #TikTokMadeMeBuyIt, który prezentuje produkty odkryte przez społeczność na TikToku i do tej pory wygenerował ponad 3,8 miliarda wyświetleń.
W ramach partnerstwa klienci Publicis zyskają dostęp do wiedzy, wspartej badaniami WARC, oraz najlepszych praktyk dotyczących Community Commerce.
Community Commerce na TikToku
W ramach współpracy niektórzy klienci Publicis będą mogli wziąć udział w TikTok Community Commerce Sprint, by nauczyć się tworzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformie.
- Wielokrotnie przekonywaliśmy się, że społeczność TikToka ma nieporównywalną zdolność do wiralowego wzbudzania zainteresowania produktem, z niemal natychmiastowym efektem sprzedażowym. Dzięki współpracy z globalną, silną firmą w dziedzinie handlu i mediów, jaką jest Publicis Groupe, współtworzymy zasoby dla marek, które pomogą im lepiej zrozumieć i wykorzystać niesamowity potencjał dla sprzedaży, który rozwija się na TikToku” - powiedziała Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
W zeszłym roku TikTok dokonał integracji swoich funkcji z platformą e-commerce Shopify. Umożliwiło to sprzedawcom połączenie ich kont z TikTok for Businnes i wdrożenie reklam zakupowych z platformy.
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe globalnym partnerem TikToka