11,17 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji
Średnia widownia wszystkich stacji transmitujących sylwestrowe imprezy między godz. 23.55 ostatniego dnia ub.r. a 0.05 pierwszego dnia br. wyniosła 11,17 mln osób. Zdecydowanie najwięcej, bo 5,30 mln osób śledziło w tym czasie TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W kulminacyjnych godzinach, czyli między godz. 23.55 w sylwestra a 0.05 w Nowy Rok najwięcej widzów miała impreza sylwestrowa Telewizji Polskiej, którą na antenie Dwójki oglądało średnio 5,30 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
279 tys. widzów oglądało „Sylwester marzeń z Dwójką” na antenie TVP Polonia. Dodatkowe 469 tys. oglądających miała w tym czasie Jedynka, która również w okolicy północy transmitowała imprezę.
Łączna widownia Dwójki, Jedynki i TVP Polonia wyniosła 6,04 mln widzów.
Z kanałami Telewizji Polsat transmitującymi „Sylwestrową moc przebojów” nowy rok przywitało łącznie 3,01 mln widzów (z czego 2,56 mln w Polsacie, 158 tys. w Super Polsacie, 151 tys. w Polsacie 2 i 142 tys. w Polsacie News).
Średnia widownia TVN transmitującego koncert „Warszawa - Stolica Sylwestra 2019” wyniosła 2,12 mln widzów.
Łączna widownia wszystkich stacji pokazujących duże imprezy sylwestrowe wyniosła 11,17 mln osób. Ich udział w rynku wyniósł 81,40 proc.
Spośród wszystkich imprez sylwestrowych zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszył się „Sylwester marzeń z Dwójką” zorganizowany przez Telewizję Polską i miasto Zakopane. Ponad 5-godzinne widowisko na antenie TVP2 śledziło 4,92 mln osób, a TVP Polonia - 325 tys. (daje to łączną widownię na poziomie 5,24 mln). Dodatkowe 469 tys. widzów śledziło wydarzenie pokazywane w TVP1 (tych danych nie należy sumować, gdyż stacja ta relacjonowała imprezę tylko przez 13 minut).
Względem poprzedniego roku impreza TVP straciła około 400 tys. widzów - wówczas w TVP2 i TVP Polonia śledziło ją ponad 5,6 mln osób (w TVP2 Sylwester marzeń” stracił 590 tys. widzów, a w TVP Polonia - zyskał 202 tys.).
Zorganizowaną przez Telewizję Polsat w Katowicach „Sylwestrową moc przebojów” oglądało 2,28 mln widzów w Polsacie, 179 tys. w Polsacie 2, 171 tys. w Super Polsacie i 167 tys. w Polsacie News (rok temu było to odpowiednio 1,98 mln widzów w Polsacie, 166 tys. w Polsacie 2 i 148 tys. w Polsacie News. Łącznie na czterech antenach imprezę oglądało 2,80 mln widzów, podczas gdy rok temu na trzech antenach było to 2,29 mln osób (wzrost o 510 tys.)
Koncert TVN „Warszawa - Stolica Sylwestra 2019” zorganizowany w Warszawie, którego widownia na głównej antenie wyniosła 1,52 mln osób. Rok temu widowisko miało o 50 tys. widzów mniej.
Przynajmniej przez 1 minutę „Sylwester marzeń” w samej TVP2 śledziło 13,61 mln widzów, a w peaku było to 6,35 mln (22.44). Zasięg „Sylwestrowej mocy przebojów” w Polsacie wyniósł 6,94 mln (peak - 2,89 mln o 22.21), a imprezy „Warszawa - Stolica Sylwestra 2019” w TVN - 11,09 mln (peak - 2,40 mln o 23.45).
Z danych telemetrycznych wynika, że Polacy 31 grudnia ub.r. spędzili przed telewizorem średnio 5 godz. i 30 min (tyle samo ile rok wcześniej), zaś 1 stycznia br. - 5 godz. i 49 min (rok temu było to 6 godz. i 8 min).
Dołącz do dyskusji: 11,17 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji