"Przyprawiaj wygodnie" w nowej kampanii Kamis
Ruszyła tegoroczna kampania marki Kamis promująca przyprawy i zioła w wygodnych słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego.

Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki. Jej komunikacja opiera się na wyróżnikach produktu, takich jak wygoda używania, łatwość przyprawiania, świeżość zachowana na dłużej i nowoczesny design. W materiałach kampanijnych marka prezentuje cały przekrój produktów w słoiczkach, aby podkreślić różnorodność i szeroką dostępność przypraw.
Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów video oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również dedykowany spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films.
W tym roku kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński. W tym celu przygotowano billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – video na YouTube oraz media społecznościowe.
Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom Polska, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania trwa do 28 lutego.
Dołącz do dyskusji: "Przyprawiaj wygodnie" w nowej kampanii Kamis