„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 238 954 egz. i w porównaniu do maja 2014 roku zmalała o 20,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,27 proc. do 179 979 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 112 417 egz., po spadku o 26,85 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 109 650 egz., po spadku w skali roku o 17,77 proc.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 341 898 | 238 954 | 238 954 | 403 373 | 300 934 | 300 934 |
Tina | 304 926 | 179 979 | 179 979 | 324 953 | 220 207 | 220 207 |
Pani Domu | 181 046 | 112 508 | 112 417 | 237 650 | 153 780 | 153 689 |
Naj | 199 294 | 109 650 | 109 650 | 194 966 | 133 344 | 133 344 |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Tina” - było to 6,79 proc.
Minimalny wzrost, wynoszący 0,14 proc., odnotował tylko „Naj”.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 341 898 | 238 954 | 238 954 | 355 500 | 254 321 | 254 321 |
Tina | 304 926 | 179 979 | 179 979 | 326 613 | 193 097 | 193 097 |
Pani Domu | 181 046 | 112 508 | 112 417 | 193 020 | 117 526 | 117 435 |
Naj | 199 294 | 109 650 | 109 650 | 213 544 | 109 501 | 109 501 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie