„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016
Na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lipcu br. znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 224 996 egz. i w porównaniu do lipca 2015 roku zmalała o 11,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 32,82 proc. do 160 838 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 86 840 egz., po spadku o 34,54 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 77 078 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 44,22 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 292 361 | 224 996 | 224 996 | 344 347 | 254 257 | 254 257 | -11,51% |
Tina | 265 921 | 160 838 | 160 838 | 324 968 | 239 430 | 239 430 | -32,82% |
Naj | 159 578 | 86 840 | 86 840 | 222 923 | 132 660 | 132 660 | -34,54% |
Pani Domu | 119 143 | 77 169 | 77 078 | 202 484 | 138 271 | 138 180 | -44,22% |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Przyjaciółka” - było to 15,19 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 8,86 proc., odnotowała tutaj „Naj”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 292 361 | 224 996 | 224 996 | 266 240 | 195 330 | 195 330 | 15,19% |
Tina | 265 921 | 160 838 | 160 838 | 262 454 | 164 622 | 164 622 | -2,30% |
Naj | 159 578 | 86 840 | 86 840 | 157 933 | 95 281 | 95 281 | -8,86% |
Pani Domu | 119 143 | 77 169 | 77 078 | 120 020 | 76 695 | 76 604 | 0,62% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016