Provident rozpoczyna wakacyjną kampanię marketingową
"Akcja lato" przy użyciu BTL - wysyłka bezpośrednia, festyny, bilety kolejowe, akcesoria sklepowe
"Okres wakacyjny wiąże się z trudniejszym dotarciem do naszej grupy docelowej poprzez działania mediowe. Postanowiliśmy więc skoncentrować się na narzędziach, które gwarantują bardziej bezpośredni i "wakacyjny" kontakt z potencjalnym klientem. - mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, szef działu marketingu w Providencie.
W ramach "Akcji Lato" Provident będzie obecny jako sponsor lub współorganizator na około 150 letnich imprezach w całej Polsce - festynach, piknikach, dniach miasta - organizowanych m.in. przez samorządy lokalne. Oprócz wizerunkowego oddziaływania przez standy i banery, podczas imprez rozdawane będą również ulotki informujące o ofercie Providenta.
Z myślą o potencjalnych klientach Provident zamieści także swoje reklamy na specjalnie w tym celu zaprojektowanych obwolutach biletów kolei podmiejskich. W siedmiu największych miastach Polski przygotowanych zostanie łącznie 670 tysięcy takich biletów.
Kolejnym elementem "Akcji Lato" będzie reklama w punktach sprzedaży, prowadzona w porozumieniu z właścicielami niedużych sklepów spożywczych. Przewiduje się, że w okresie wakacyjnym do około 3 tysięcy sklepów trafią specjalne pakiety reklamowe, zawierające plakaty, materiały informacyjne oraz obrandowane akcesoria sklepowe (np. podstawka na pieniądze, otwieracze).
Ze swoimi dotychczasowymi klientami Provident skontaktuje się poprzez mailing. Firma zamierza w ramach "Akcji lato" wysłać ponad 150 tysięcy listów z ofertą ponownego skorzystania z jej usług.
W połowie sierpnia "Akcja lato" zostanie wsparta reklamą prasową w 67 tytułach lokalnej prasy.
Kreacją materiałów do "Akcji lato" zajęła się agencja Nader, a zakupem prasy - Pan Media Western.
Inne
Dołącz do dyskusji: Provident rozpoczyna wakacyjną kampanię marketingową