SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Programy śniadaniowe: duży spadek „Kawy czy herbaty?”, liderem „DD TVN”

Wszystkie poranne programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie jesienią br. miały mniej widzów niż rok wcześniej. Bardzo duży spadek zanotowała „Kawa czy herbata?”, a liderem oglądalności było „Dzień dobry TVN”.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 września do 6 grudnia br. oglądalność „Dzień dobry TVN”, nadawanego w dni powszednie o 8.00, wyniosła 578 tys. widzów. Przełożyło się to na 17,13 proc. udziału TVN w grupie 4+ i 20,34 proc. w 16-49. W analogicznym okresie rok wcześniej magazyn śledziło 587 tys. osób, ale jego udział był niższy, bo wynosił odpowiednio 16,97 proc. i 18,80 proc. Wtedy program zaczynał się o godz. 8.30.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w okresie od 3 września do 6 grudnia br. miało średnio 434 tys. widzów przy udziale wynoszącym 13,27 proc. i 10,06 proc. Magazyn ten obecnie zaczyna się także o 8.00. Rok wcześniej, gdy program ruszał o 8.30, miał o ok. 50 tys. widzów więcej - śledziło go 483 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 14,42 proc. i 11,57 proc.  

Najwięcej widzów straciła nadawana w TVP1 „Kawa czy herbata?”. Tej jesieni śledziło ją 234 tys. osób, co dawało Jedynce odpowiednio 13,75 proc. i 9 proc. udziału. Rok wcześniej widownia „Kawy” wynosiła o 160 tys. widzów więcej - było to 395 tys. osób, a udział kształtował się na poziomie 22,05 proc. i 15,96 proc. Obecnie program trwa do ok. 8.10 i zawiera część publicystyczną „Polityka przy kawie”, a rok wcześniej jej nie miał i kończył się przed 8.00.

Okres Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
DZIEN DOBRY TVN
03-09-2012 - 06-12-2012 578 100 17,13% 20,34%
05-09-2011 - 08-12-2011 587 385 16,97% 18,80%
Wirtualnemedia.pl
 PYTANIE NA SNIADANIE 
03-09-2012 - 06-12-2012 433 739 13,27% 10,06%
05-09-2011 - 08-12-2011 483 305 14,42% 11,57%
Wirtualnemedia.pl
 KAWA CZY HERBATA 
03-09-2012 - 06-12-2012 233 875 13,75% 9,00%
05-09-2011 - 08-12-2011 395 087 22,05% 15,96%


W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN”, pokazany 1 listopada br., obejrzało 933 tys. widzów. Był to jednak dzień wolny od pracy, drugie pod względem widowni wydanie miało już 754 tys. oglądających.

„Pytanie na śniadanie” największą oglądalność osiągnęło 4 grudnia br., gdy program śledziło 554 tys. osób. Z kolei rekordowa „Kawa czy herbata?” z 4 października br. zgromadziła 311 tys. widzów.

Dzień dobry TVN Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
01-11-2012 08:00 932 764 12,99%
02-11-2012 08:00 753 532 14,66%
05-11-2012 08:00 749 774 19,03%
Wirtualnemedia.pl
Pytanie na śniadanie Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
04-12-2012 08:00 554 136 15,34%
22-10-2012 08:00 506 510 16,10%
13-09-2012 08:00 503 651 14,51%
Wirtualnemedia.pl
Kawa czy herbata? Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
04-10-2012 05:57 310 944 17,66%
15-11-2012 05:57 298 530 16,78%
07-11-2012 05:57 289 985 15,30%

 

Dołącz do dyskusji: Programy śniadaniowe: duży spadek „Kawy czy herbaty?”, liderem „DD TVN”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
i pomyśleć, że jak KCH objęła we władanie Nazarewicz to dostała od ekipy, którą wyrzuciła program z 30-36 procentowymi udziałami w grupie komercyjnej i widownią cztery razy większą. Duży talent tak spaprać dobry poranny program. Prezes o którym każdy już zapomniał RUDOMINO i Kasia Nazarewicz to autorzy tej zmiany na dużo gorsze. Zniszczyli program, zmarnowali kasę TVP i kary nie ma.
0 0
odpowiedź
User
fakt
medialna papka dla bezrobotnego plebsu i motłochu zeby go ogłupic zeby niewyszedł na ulice
0 0
odpowiedź
User
Olga
DDTVN nie ma konkurencji. Najlepszy poranny program. "Pytanie na śniadanie" bezrefleksyjnie i odtwórczo kopiuje TVN. Jakie wyniki? Gorsze niż w ubiegłym roku.
Tak to zazwyczaj z kopiami bywa. Słabiutko.
0 0
odpowiedź