Program “Cofnij zegar” oglądało 1,2 mln widzów
Nadawany w niedzielne popołudnia program “Cofnij zegar” śledziło na antenie TVN 1,2 mln widzów, co przełożyło się na trzecie miejsce stacji w rynku. Format może powrócić do ramówki na początku przyszłego roku.
Średni udział TVN w czasie emisji “Cofnij zegar” (niedziele 17.30, raz o 16.35) w grupie 4+ wynióśł 10,44 proc., mniej niż osiągały wtedy: liderująca rynkowi TVP 1 (miała 28,90 proc. udziału i emitowała “Ojca Mateusza”) oraz TVP 2 (14,54 proc.; programy kabaretowe), ale lepiej od Polsatu (9,43 proc.; powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 udział TVN uplasował się na poziomie 15,04 proc. i był wyższy niż udziały Dwójki i Polsatu. Kanał przegrał tylko z Jedynką (21,81 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie ub.r. TVN miał w paśmie “Cofnij zegar” nieco więcej oglądających (1,35 mln), minimalnie wyższy udział w grupie wszystkich widzów (10,50 proc.), ale niższy w grupie 16-49 (13,81 proc.).
Przychody z reklam emitowanych wokół formatu wyniosły 6,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety, widzowie między 25. a 44. rokiem życia oraz między 55. a 59., a także mieszkańcy miast.
“Cofnij zegar” to program w którym dietetyk dr Anna Senderska i trener Dariusz Rycaj biorą pod lupę nie do końca zdrowy styl życia uczestnika, a następnie modyfikują jego przyzwyczajenia tak, aby żył on zdrowiej i czuł się lepiej. Show powstał na licencji brytyjskiego formatu „Turn back your body clock”.
- Jesienią nie będzie nowej serii programu “Cofnij zegar”, ale nie wykluczamy, że powróci on na początku 2012 roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
Widownia “Cofnij zegar” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-03-2011 | 1 499 084 | 10,73% | 13,99% |
13-03-2011 | 1 413 255 | 10,92% | 16,23% |
20-03-2011 | 1 710 338 | 12,91% | 18,61% |
27-03-2011 | 1 032 040 | 8,36% | 11,50% |
03-04-2011 | 1 051 657 | 10,25% | 15,23% |
10-04-2011 | 1 416 323 | 11,48% | 17,03% |
17-04-2011 | 995 213 | 9,03% | 13,26% |
01-05-2011 | 1 064 094 | 9,62% | 14,23% |
08-05-2011 | 951 806 | 10,02% | 14,27% |
15-05-2011 | 1 228 717 | 10,49% | 15,17% |
Średnia | 1 236 525 | 10,44% | 15,04% |
Oglądalność show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 3 418 190 | 28,90% | 21,81% |
TVP 2 | 1 719 434 | 14,54% | 11,71% |
Cofnij zegar | 1 236 525 | 10,44% | 15,04% |
Polsat | 1 115 967 | 9,43% | 11,41% |
Profil widowni programu
Profil | TVN | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 39,34% | 82 |
Kobiety | 60,66% | 117 | |
Wiek | 4-9 | 3,93% | 66 |
10-15 | 5,26% | 78 | |
16 - 19 | 4,31% | 77 | |
20 - 24 | 4,76% | 61 | |
25 - 29 | 13,83% | 155 | |
30 - 34 | 12,09% | 146 | |
35 - 39 | 9,25% | 125 | |
40 - 44 | 7,20% | 112 | |
45 - 49 | 6,68% | 97 | |
50 - 54 | 7,35% | 91 | |
55 - 59 | 8,64% | 111 | |
60+ | 16,69% | 83 | |
Wlk. miasta | Wieś | 26,54% | 68 |
< 50 tys. | 24,30% | 101 | |
50-100 tys. | 11,37% | 132 | |
100-200 tys. | 9,68% | 120 | |
200-500 tys. | 13,20% | 143 | |
> 500 tys. | 14,91% | 137 | |
Zawód | Top management | 11,49% | 132 |
Pracownicy średniego szczebla | 19,57% | 130 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,73% | 109 | |
Emeryci | 22,55% | 88 | |
Inni | 24,66% | 80 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,34% | 103 |
Średnie | 30,63% | 104 | |
Wyższe | 13,84% | 110 | |
Inne | 9,20% | 72 |
Dołącz do dyskusji: Program “Cofnij zegar” oglądało 1,2 mln widzów
Ja na miejscu władz TVN kontynuowałbym program,ale dawałbym go albo w soboty(od przedpołudnia do popołudnia) lub w niedziele(przedpołudnie do południa-tak max do 15.00)