SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAXprojekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklamtelewizyjnych "Mount Everest".

Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa lekuIbuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższejgóry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys.Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędziainternetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.

Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotówreklamowych - 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisjądłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielutelewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardyinternetowe oraz serwis internetowy - został on uruchomiony 5sierpnia - poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałamiwideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki Kiela-Pałys,galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.

Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniegozamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inneprojekty.

Dołącz do dyskusji: Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl