Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX
Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAXprojekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklamtelewizyjnych "Mount Everest".
Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa lekuIbuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższejgóry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys.Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędziainternetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.
Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotówreklamowych - 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisjądłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielutelewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardyinternetowe oraz serwis internetowy - został on uruchomiony 5sierpnia - poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałamiwideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki Kiela-Pałys,galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.
Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniegozamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inneprojekty.
Dołącz do dyskusji: Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX