Prince Polo reklamuje dobre emocje (wideo)
W telewizji, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Prince Polo. Akcja przebiaga pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo".
Startująca właśnie kampania reklamowa Prince Polo pokazuje, jak wafelki tej marki zastępują młodym ludziom słowa w chwilach związanych z pozytywnymi emocjami, takimi jak miłość, przyjaźń i wolność. Akcja ma na celu odświeżenie wizerunku tego brandu i zwiększenie jego atrakcyjności w oczach młodych konsumentów
Działania reklamowe pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" od 20 kwietnia są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały sieci kablowych), kinach (Cinema City, Multikino, Helios), na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała Gruppa 66 Ogilvy, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Prince Polo reklamuje dobre emocje (wideo)