Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) - z pieca. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec tłustych łapek”, przygotowały firmy PZL, Platige Image, Post Meridian i Vizeum.
W reklamach występuje charakterystyczna dla marki Felix animowana wiewiórka. Tym razem ma pretensje, że orzeszki Felix z pieca pojawiły się dopiero teraz. Wcześniej orzeszki tłuściły łapki, przez co wiewiórki nieraz spadały z drzew.
Kampania podkreśla też, że orzeszki Felix w wersji z pieca i z solą są bardziej chrupiące. Podsumowuje to hasło główne marki: „Spróbuj się oprzeć”.
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, produkcją i postprodukcją spotu - wyreżyserowanego przez Jakuba Tolaka i Huberta Barczaka - zajął się dom produkcyjny Platige Image, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix (wideo)