Prasa w polskim internecie popularniejsza od telewizji i radia
Co trzeci dorosły Polak czyta w internecie prasę – wynika z badania CBOS. Tymczasem oglądanie w sieci telewizji i filmów oraz słuchanie radia deklaruje po ok. 20 proc. respondentów.
W ciągu minionego roku grupa dorosłych Polaków czytających w internecie prasę zwiększyła się o 7 proc. Obecnie z internetowych wersji gazet i czasopism korzysta już 35 proc. respondentów. W tym czasie odsetek dorosłych osób z naszego kraju oglądających w sieci telewizję i filmy wzrósł o 3 proc. i wyprzedził grupę użytkowników internetowych stacji radiowych.
Warto podkreślić, że badanie zrealizowane w kwietniu br. przez CBOS obejmowało tylko dorosłych Polaków, podczas gdy multimedia w internecie cieszą się największą popularnością wśród młodych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Prasa w polskim internecie popularniejsza od telewizji i radia