SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prasa bezpłatna ma coraz większy udział w torcie reklamowym

W pierwszych pięciu miesiącach br., łączny udział tytułów bezpłatnych w rynku gazet o zasięgu krajowym, pod względem przychodów, wyniósł  9,08%.

Wynika z najnowszych danych Export Monitora.

 Liderem jest Metropol z wpływami ponad 22 mln i 3,5% udziałem w rynku dzienników ogólnopolskich, co daje 5. pozycję wśród dzienników ogólnopolskich.

 Ranking wydatków w dziennikach ogólnopolskich w okresie styczeń-maj 2006*

  tytuł I-V 2006
1 Gazeta Wyborcza 365 437 826,00 zł
2 Fakt 83 204 817,00 zł
3 Rzeczpospolita 72 016 444,00 zł
4 Super Express 35 100 772,00 zł
5 METROPOL 22 223 056,00 zł
6 Puls Biznesu 20 641 941,00 zł
7 Metro 16 013 675,00 zł
8 Echo Miasta 12 458 589,00 zł
9 Dzień dobry 12 201 582,00 zł
10 Dziennik 6 938 130,00 zł

*Export Monitor, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: Prasa bezpłatna ma coraz większy udział w torcie reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl