SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prace Galerii Plakatu AMS na citylightach i w prasie

Od piątku rozpoczęła się ekspozycja plakatów nagrodzonych w trzeciej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanej pod hasłem 'Bądź mądry, czytaj prasę'.

Na nośnikach typu citylight, będzie pokazywana praca Jerzego Skakuna (nagroda główna) oraz praca Anny Kmity (Nagroda Specjalna Izby Wydawców Prasy). W kampanii weźmie udział 1000 powierzchni typu citylight. Początkowo planowano wykorzystanie nośników w największych miastach Polski, jednak z powodu dużego zainteresowania prasy regionalnej, zdecydowano o rozszerzeniu kampanii na wszystkie miasta wojewódzkie. Ekspozycji na nośnikach reklamy zewnętrznej towarzyszyć będzie kampania w prasie, do której zgłosiło się 67 tytułów, w tym 30 dzienników.

Są to:
Auto+, Cukiernictwo i Piekarstwo, Czas Na Relaks, Cztery Kąty, Dom & Wnętrze, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Dziennik Zachodni, Dzień Dobry, Echo Dnia, Express Ilustrowany, Forum, Gazeta Krakowska, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Gazeta Poznańska, Gazeta Współczesna, Gazeta Wyborcza, Głos Koszaliński / Głos Słupski, Głos Pomorza, Głos Szczeciński, Głos Wielkopolski, Handel, Kuchnia, Kurier Poranny, Kurier Szczeciński, Kwietnik, Lekarz, Ładny Dom, Mamo To Ja, Mazowieckie To i Owo, Metro, Metropol, Mięso i Wędliny, Nowa Trybuna Opolska, Ogólnopolski Przegląd Medyczny, Ogrody, Ozon, Pałuki, Poligrafika, Polityka, Poradnik Domowy, Przegląd, Przekrój, Przyjaciółka, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Słowo Ludu, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Sukcesy i Porażki, Super Express, Tele Tydzień, To &Owo, Trybuna, Twoje Dziecko, Tygodnik Nowodworski, Tygodnik Pułtuski, Uroda, Vita, Viva, Wprost, Z Życia Wzięte, Zwierciadło, Życie na Gorąco, Życie Warszawy.

Współorganizatorem 3. edycji konkursu jest Izba Wydawców Prasy. Tematem tej edycji był problem stosunkowo niewielkiego poziomu czytelnictwa prasy w Polsce. Przed uczestnikami postawiono zadanie przekonania do częstszego sięgania po gazety codzienne i periodyki, które są istotnym źródłem wiedzy o współczesnym świecie. Sama kampania ma na celu rozbudzenie potrzeb czytelniczych u jak najszerszej grupy odbiorców. Kampania i użyte w niej plakaty nie promują konkretnych tytułów prasowych.

Dołącz do dyskusji: Prace Galerii Plakatu AMS na citylightach i w prasie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl