PR Calling zajmuje się obsługą domu mediowego Mindshare
Od marca do grona klientów PR Calling dołączył dom mediowy Mindshare.
Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania komunikacyjne, organizację eventów, social media oraz bieżący consulting w zakresie public relations. Działania będzie prowadził zespół odpowiedzialny za branżę #martech, pod kierownictwem Moniki Błaszczak, PR senior account managera.
- Zapraszając PR Calling do przetargu, liczyliśmy na merytoryczną, ale i ciekawą propozycję działań komunikacyjnych dla Mindshare. Koncepcja, którą otrzymaliśmy od zespołu agencji, najbardziej spełniła nasze oczekiwania. Doceniliśmy również poziom zaangażowania w proces Katarzyny Dworzyńskiej, jej profesjonalne podejście do komunikacji, oraz znajomość branży marketingowej. Suma tych czynników zaważyła na podjęciu ostatecznej decyzji - komentuje Paulina Sobieszek, partner, business development w Mindshare.
Współpraca została zawarta na czas nieokreślony.
Mindshare na polskim rynku mediowym działa od 1999 roku. Jest częścią koncernu WPP.
Dołącz do dyskusji: PR Calling zajmuje się obsługą domu mediowego Mindshare