“Poradnik Domowy” po odświeżeniu sprzedał 390 tys. egz.
Sierpniowy i zarazem pierwszy odświeżony numer “Poradnika Domowego” (Edipresse Polska) sprzedał się w liczbie 390 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.
To wynik powyżej oczekiwań wydawnictwa, które spodziewało się sprzedaży “Poradnika Domowego” tuż po odświeżeniu na poziomie 350 tys. egz. Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu w okresie od stycznia do maja br. była niższa - wyniosła 291 823 egz. Natomiast w sierpniu ub.r. sprzedaż ogółem miesięcznika wynosiła 355 913 egz. (zobacz szczegóły).
Sierpniowe wydanie “Poradnika Domowego” ukazało się na rynku 11 lipca br. w łącznym nakładzie 535 tys. egz. i w cenie 2,30 zł za mutację podstawową (były też wersje z książeczka kulinarną i z powieścią Marii Rodziewiczówny). Od tego wydania magazyn zyskał nowe działy, nową szatę graficzną i logotyp, a także większy format. Podniesiona została też jego cena, bo tytuł wcześniej kosztował 1,99 zł. Numer wsparty został kampanią reklamową w telewizji, internecie i magazynach Edipresse (dowiedz się więcej).
Działania promocyjne w telewizji wspierają też wrześniowe wydanie “Poradnika”, które jest na rynku od 8 sierpnia br. Ukazało się ono w nakładzie 510 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: “Poradnik Domowy” po odświeżeniu sprzedał 390 tys. egz.