Popowska, Przedlacki i Gajewski wrócili do Schulz Brand Friendly, awansował Leśniak
Do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly po kilku latach przerwy wrócili Monika Popowska, Michał Przedlacki i Michał Gajewski, na stanowisko dyrektorskie awansował zaś Artur Leśniak.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/SchulzBrandFriendly-logo.png)
Do zespołu client service agencji powraca po ponad siedmiu latach Monika Popowska, obejmując stanowisko group account managera. Przez ostatnie lata pracowała m.in. jako brand manager RMF FM w Grupie RMF.
Do agencji po trzech latach powrócił też Michał Przedlacki, który obejmuje stanowisko senior art directora. Ostatnio w agencji S4 odpowiadał za realizacje m.in. dla banków BPH oraz Raiffeisen Polbank, a także firm Luxsoft, Śnieżka i PKP Intercity.
Funkcję creative group head objął natomiast Michał Gajewski, który rozstał się z Schulz Brand Friendly 13 lat temu. W tym czasie był kreatywnym w takich agencjach jak Art FM, Heads Advertising i Point4Art.W okresie swojej pracy w agencji Heads, realizował projekty m.in. dla Getin Banku, Open Finance, Lexusa, Hasco-Lek ( DIH ), Galerii Krakowskiej oraz sieci Abra.
W efekcie wewnętrznego awansu Artur Leśniak został w Schulz Brand Friendly dyrektorem strategicznym. Z agencją związany jest od połowy ub.r. Ostatnio pracował jako senior digital strategist. Przed przyjściem do niej pracował m.in. w agencji Interactive Solutions.
Dołącz do dyskusji: Popowska, Przedlacki i Gajewski wrócili do Schulz Brand Friendly, awansował Leśniak