SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze, Krystian Dudek ponownie prezesem

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało nowe władze. Prezesem po raz drugi wybrany został dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.

Krystian DudekKrystian Dudek

Na stanowiska wiceprezesów powołano z kolei Andrzeja Pomarańskiego (communication and public relations directora w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (wykładowcę w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (właściciel studia kreatywnego Kava Studio) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotna wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego).

Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account director w agencji First Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).

Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze, Krystian Dudek ponownie prezesem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prowiec
Moj Boże, a czy zamiast wycierać sobie gęby PR-em nie byłoby łatwiej po prostu przemianować nazwę tego tworu na Stowarzyszenie Krewnych i Znajomych Krolika, bądź Stowarzyszenie Wzajemnej Adoracji? Czy ktoś moze mi podać choć jeden przykład działania zrealizowanego przez to towarzystwo?
odpowiedź
User
PSPR
Panie Piarowcze,

Co zrobił PSPR w ostatnim czasie?
Mimo trudności z zaangażowaniem w działania społeczne, nieodpłatne, efekty to np.:
- zwiększenie liczby członków
- reforma i reaktywacja Rady Etyki PR – wraz ze Związkiem Firm Public Relations
- projekt edukacyjny - Akademia PRawdziwego PR – ukończyło go kilkadziesiąt osób, a wiosną ma ruszyć II edycja
- projekt Reklamówka – spotkania merytoryczne, w których wzięło już udział kilkaset osób
- indywidualne spotkania merytoryczne
- nawiązanie współpracy z zagranicznymi partnerami – powołanie IPRC – zrzeszającego 15 krajów, w celu realizacji badań
- pozyskanie dla członków zniżek i bonusów u Partnerów branżowych, medialnych, w wydawnictwach
- pomoc dla wszystkich osób, które się o nią zwracają – pytania studentów piszących prace dyplomowe, wsparcie dla przedstawicieli mediów
- ponadto obniżyliśmy składkę członkowską o 30%, a także przyjęliśmy zniżki dla studentów
- promocja książek i publikacji ekspertów z zakresu PR
- liczne patronaty
- i inne.
Zapewne można było jeszcze więcej – ale do tego potrzeba rąk do społecznej pracy. Dlatego serdecznie Pana zapraszamy. Na dzień dobry otrzyma Pan pakiet zniżek, bonusów, pamiątkowy pin i gwarancję, że jeśli coś Pan zrobi – docenimy to.
Niebawem organizujemy otwartą, bezpłatną konferencję PSPR DAY – dla wszystkich zainteresowanych PR. Zapraszamy do pomocy organizacyjnej, a jeśli ma Pan coś ciekawego do zaprezentowania – także do prelekcji.
Pozdrawiamy
odpowiedź
User
Piarowiec
Klasyka - najwięcej maja do powiedzenia i krytykowania ci co nic nie robia :))
odpowiedź