Polskie Stowarzyszenie Public Relations w Global Alliance
Polskie Stowarzyszenie Public Relations dołączyło do grona członków międzynarodowej konfederacji Global Alliance for Public Relations and Communications Management (GA).
Global Alliance for Public Relations and Communication Management jest organizacją non-profit z siedzibą w Szwajcarii. Działa od 1996 roku i zrzesza 72 stowarzyszenia PR-owe na sześciu kontynentach, co daje ponad 280 tys. praktyków i edukatorów.
- Z przyjemnością witamy Polskie Stowarzyszenie Public Relations, które jako pierwsza polska organizacja dołączyła do naszego sojuszu. Jesteśmy teraz bardziej niż kiedykolwiek, globalną różnorodną i wielokulturową organizacją reprezentującą specjalistów PR z różnych religii, kultur, społeczeństw i ras - mówi Justin Green, Prezes Global Alliance.
Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dołączenie do struktur GA tłumaczy: - Za naszą decyzją przemawiały liczne argumenty. Między innymi: wielki potencjał biznesowego networkingu, różnorodne projekty obejmujące wiele państw i - niemniej ważne - polski głos regularnie zabierany w światowej dyskusji nad przyszłością, wyzwaniami public relations. Wraz z dołączeniem do Global Alliance zobowiązaliśmy się też w imieniu wszystkich członków do przestrzegania kodeksu etycznego GA, którego zasady i wartości zostaną uwzględnione także przy tworzeniu nowego kodeksu etycznego PSPR. Jesteśmy przekonani, że wymiana wiedzy między organizacjami zrzeszonymi w GA będzie źródłem inspiracji dla naszych członków, a Polacy będą mieli okazję wnieść wiele w rozwój światowych standardów.
Global Alliance na rzecz standardów public relations
Misją Global Alliance jest ujednolicenie charakterystyki zawodu PR-owca, podniesienie standardów zawodowych na całym świecie, dzielenie się wiedzą z korzyścią dla jej członków i bycie globalnym głosem public relations w interesie publicznym.
Od zeszłego roku członkostwo w GA zapewnia również dostęp do platformy e-learningowej PRSA (Public Relations Society of America), największej organizacji branży PR na świecie. Członkowie PSPR będą również czerpać wiedzę na temat światowych trendów w branży PR z newslettera GA.
- Obecność w GA zapewni naszym członkom dostęp do unikalnej wiedzy z zakresu komunikowania i PR oraz ułatwi poszukiwania zagranicznych partnerów. To także dla nas szansa na promowanie polskiej branży PR na arenie międzynarodowej. To wreszcie sposób na skuteczne systematyczne zwracanie uwagi na to co interesującego się dzieje na naszym rynku - komentuje Emilia Zakrzewska, wiceprezes PSPR.
Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations w Global Alliance