Polskie Radio promuje się w barterze
Polskie Radio podpisało umowy barterowe z jednym portalem internetowym oraz z sześcioma tytułami prasowymi, w których będzie w tym roku promować swoje audycje oraz realizowane przez siebie projekty.
W tygodnikach "Wprost" i "Polityka" oraz w "Gazecie Wyborczej"
promowane będą audycje oraz akcje organizowane przez wszystkie
anteny Polskiego Radia. Podobnie będzie także w przypadku portalu
Wirtualna Polska. W tygodniku "Newsweek" będą pojawiać się reklamy
Jedynki oraz Trójki. Natomiast Jedynka będzie promowana ponadto w
"Przyjaciółce" i "Super Expressie".
Wybór tego ostatniego tytułu wydawanego przez spółkę Murator
Polskie Radio uzasadnia następująco: "Tematyka poruszana na antenie
Programu I Polskiego Radia jest zbieżna z tematyką poruszaną na
łamach "Super Expressu", obejmuje m. in. wydarzenia z kraju i ze
świata, analizy, komentarze, obyczaje, społeczeństwo, kulisy
biznesu etc."
Takie uzasadnienie, z którego wynika, że Program I PR porusza na
swojej antenie takie same tematy co "Super Express" nie dziwi
prezesa publicznej rozgłośni. - Mamy ten barter z uwagi na
częściową zbieżność grup docelowych - nie widzę tu nic dziwnego -
twierdzi Robert Wijas.
Reklamy gazet oraz portalu będą pojawiać się na tych antenach,
które będą reklamowane na ich łamach. PR nie ujawniło wartości
podpisanych barterów.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio promuje się w barterze