SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio promuje się w barterze

Polskie Radio podpisało umowy barterowe z jednym portalem internetowym oraz z sześcioma tytułami prasowymi, w których będzie w tym roku promować swoje audycje oraz realizowane przez siebie projekty.

W tygodnikach "Wprost" i "Polityka" oraz w "Gazecie Wyborczej" promowane będą audycje oraz akcje organizowane przez wszystkie anteny Polskiego Radia. Podobnie będzie także w przypadku portalu Wirtualna Polska. W tygodniku "Newsweek" będą pojawiać się reklamy Jedynki oraz Trójki. Natomiast Jedynka będzie promowana ponadto w "Przyjaciółce" i "Super Expressie".

Wybór tego ostatniego tytułu wydawanego przez spółkę Murator Polskie Radio uzasadnia następująco: "Tematyka poruszana na antenie Programu I Polskiego Radia jest zbieżna z tematyką poruszaną na łamach "Super Expressu", obejmuje m. in. wydarzenia z kraju i ze świata, analizy, komentarze, obyczaje, społeczeństwo, kulisy biznesu etc."

Takie uzasadnienie, z którego wynika, że Program I PR porusza na swojej antenie takie same tematy co "Super Express" nie dziwi prezesa publicznej rozgłośni. - Mamy ten barter z uwagi na częściową zbieżność grup docelowych - nie widzę tu nic dziwnego - twierdzi Robert Wijas.

Reklamy gazet oraz portalu będą pojawiać się na tych antenach, które będą reklamowane na ich łamach. PR nie ujawniło wartości podpisanych barterów.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio promuje się w barterze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl