SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Izba Mleka wybiera agencję do akcji "Ja Cię SERniczę"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu informacyjno-edukacyjnego pod hasłem "Ja Cię SERniczę". Z wybraną firmą będzie pracować przez rok.

Zatrudniona przez Polską Izbę Mleka agencja zajmie się m.in. działaniami reklamowymi, prowadzeniem profilu akcji na Facebooku, działaniami public relations, eventami, akcjami samplingowymi. Do jej zadań należeć będzie również organizacja wydarzeń promujących ser 'na słodko", czyli za pomocą ciasta sernik.

Zaplanowany na te działania budżet Polskiej Izby Mleka wynosi 1,07 mln zł. Z tego 420 tys. zł będzie przeznaczone na działania reklamowe, 96 tys. zł na aktywności PR, 257 tys. zł na wydarzenia, 237,5 tys. zł na akcje samplingowe.

Działania reklamowe mają obejmować m.in. telewizję, internet, radio. Wydarzenia promujące ser mają zostać zorganizowane w 5 miastach: Warszawie, Białymstoku, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.

Oferty moga składać agencje, które mają na koncie co najmniej 3 kampanie o łącznym budżecie 1 mln zł.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 grudnia.

Dołącz do dyskusji: Polska Izba Mleka wybiera agencję do akcji "Ja Cię SERniczę"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl