Polo TV na czele kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka o 80 proc. do góry
W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco, nadające obecnie jako 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV w czerwcu 2015 roku wyniósł 1,05 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 38,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 22,73 proc. do 0,51 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział jednak wzrósł o 5,56 proc. do poziomu 0,19 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po wzroście o 30,77 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 80 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,09 proc. Kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme.
Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 8. na 13. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat). Od 25 czerwca br. nadaje jako 4fun Fit & Dance.
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w czerwcu br. wyniosła 755 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
czerwiec 2015 | czerwiec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 61 505 | 1,05% | 45 044 | 0,76% |
Eska TV | 29 977 | 0,51% | 38 882 | 0,66% |
4fun.tv | 11 333 | 0,19% | 10 492 | 0,18% |
Disco Polo Music | 9 740 | 0,17% | 7 890 | 0,13% |
Stars.tv | 5 438 | 0,09% | 5 221 | 0,09% |
VIVA Polska | 5 432 | 0,09% | 10 651 | 0,18% |
Kino Polska Muzyka | 5 318 | 0,09% | 2 826 | 0,05% |
Vox Music TV | 2 418 | 0,04% | - | - |
ITV | 2 298 | 0,04% | 5 026 | 0,08% |
VH 1 | 1 992 | 0,03% | 1 620 | 0,03% |
Power TV | 1 831 | 0,03% | 2 977 | 0,05% |
4fun Hits (mjuzik.tv) | 1 683 | 0,03% | 2 310 | 0,04% |
4fun Fit & Dance (TV.Disco) | 1 181 | 0,02% | 4 987 | 0,08% |
Muzo.tv | 755 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w czerwcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 40,17 proc., wyniósł 1,64 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 22,22 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,37 proc.; do góry o 8,82 proc.).
Największym wzrostem (o 88,89 proc. do 0,17 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (71,43 proc.) straciło TV.Disco - jego wynik spadł do 0,04 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
czerwiec 2015 | czerwiec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 38 446 | 1,64% | 27 757 | 1,17% |
Eska TV | 21 418 | 0,91% | 27 884 | 1,17% |
4fun.tv | 8 635 | 0,37% | 8 073 | 0,34% |
Disco Polo Music | 6 335 | 0,27% | 5 324 | 0,22% |
Stars.tv | 4 858 | 0,21% | 3 272 | 0,14% |
VIVA Polska | 4 156 | 0,18% | 7 513 | 0,32% |
Kino Polska Muzyka | 4 001 | 0,17% | 2 093 | 0,09% |
Vox Music TV | 1 793 | 0,08% | - | - |
4fun Hits (mjuzik.tv) | 1 390 | 0,06% | 1 583 | 0,07% |
VH 1 | 1 304 | 0,06% | 1 272 | 0,05% |
ITV | 1 259 | 0,05% | 2 879 | 0,12% |
Power TV | 1 124 | 0,05% | 2 661 | 0,11% |
4fun Fit & Comedy (TV.Disco) | 962 | 0,04% | 3 387 | 0,14% |
Muzo.tv | 559 | 0,02% | - | - |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka o 80 proc. do góry