Półmilionowa sprzedaż 'Naj' po relaunchu
Pierwszy numer tygodnika "Naj" (G+J Polska) po relaunchu, który ukazał się 30 czerwca br., sprzedał się w ilości 501 883 egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Pismo dostępne było w promocyjnej cenie wynoszącej 50 groszy.
Dla porównania średnie rozpowszechnienie płatne razem "Naj" w okresie styczeń - kwiecień br. wyniosło 188 303 egz. (dane ZKDP).
Relaunch tygodnika jest wspierany kampanią promocyjną, która rozpoczęła się 29 czerwca i obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem), prasę (magazyny G+J, dziennik "Polska") oraz internetowy serwis Kobieta.pl. W kampanii bierze udział aktorka Joanna Kurowska, która została ambasadorką "Naj".
Dołącz do dyskusji: Półmilionowa sprzedaż 'Naj' po relaunchu